Förstår inte..

I onsdags sov jag över hos x.
Vi hade de hur kul som helst, såg på film, låg och prata..

Jag inser nu att allt är på hans villkor, när det passar honom osv.
Just nu är jag arg, eller besviken.
Jag skicka sms först igår och har inte fått något svar än, nu har han ignorerat mig i 24h.
Visst han kanske sover, jobbar, men det är ingen ursäkt.
Man brukar svara, men han väljer att inte göra det.

Jag vet att det som hände inte ändrar någonting och det betyder ingeenting.
Men jag trodde inte att han skulle bli så kall.
När vi sa hejdå var det puss och kram och inget konstigt alls.
Nu så låtsas han som att jag inte finns.
Ena stunden är allt så hett och mysigt och kul och vi kan skratta och prata om allt, och nästa stund låtsas han som att jag inte finns.
Jag skulle kunna skicka och skriva att jag tycker det är dåligt, men någonstans inom mig vill jag inte bråka..
Trackback
RSS 2.0