Händelseförloppet

Det här är första dagarna i händelseförloppet.

Jag saknar honom och säger något kanske lite kryptiskt för att försöka få fram någon sort av känslor från x eller i vart fall göra honom lite nyfiken. FAIL!
Andra dagen får jag som vanligt lite ångest och mina återkommande förklarande sms dyker upp. Dvs de 2 miljoner sms jag brukar skicka. FAIL!
Tredje dagen har jag helt glömt bort allt han någonsin gjort mig och de enda jag tänker är att jag måste MÅSTE HA SEX med honom igen, och känslor och sånt skit spelar ingen roll, vi låtsas som om de inte finns. FAIL!
Några timmar senare kommer ett ursäktande sms i stil med "Jaja det var ju kanske lite dumt av mig". DUBBELFAIL!
Fjärde dagen mina vänner, då hatar jag honom.. Då minns jag allt som han gjort.
Jag vill inte vara med honom när han inte kan vara med BARA mig. Han får allt höra det också. FAIL!
Verkligen skitdumt alltihop och jag ångrar alla tidigare sms och önskar att vi bara hade lämnats åt som vi gjorde sist gång vi sågs.
Här vet man aldrig om sms kommer bli skickat, kanske rentav att jag får ett sms där han vill ha sex med mig.
Då har HAN glömt bort att han lovat aatt inte svara på min inviter, eller så skickar jag för att jag återigen 10min efter ja sa att jag hatar honom vill ta på hans kropp igen.
Det kan också sluta i att jag inte hör av mig alls.
Slutscenariot ändras alltid, men de får mig sällan att känna mig bättre.
Ibland kan de till och med bli sämre och då blir de istället "Skitsamma, nu är skadan redan skedd, nu är det redan dåligt så varför inte knulla när det ändå redan är dåligt liksom".

Här sker det, antingen har vi sex eller så är vi arga ett tag tills nästa gång vi hörs och vi båda glömt bort hur det var innan.

Trackback
RSS 2.0