Positivt

Jag hade under ca 2 veckor varit väldigt förkyld och sjuk, och jag förstod inte hur det kunde sitta i så länge.
Jag hostade tills det kändes som jag skulle spy, och av någon anledning hade jag fått så jävla ont i brösten,
dom var väldigt ömma. 
Jag hade inte så jättebra koll på när jag hade mens senast, men jag kände på mej att nu börja jag allt bli ganska sen, i alla fall nästan en vecka.

Jag åt inga p-piller under den här perioden eftersom jag var utomlands och hade inga planer på att träffa någon.
Och den natten jag tillbringa med honom efter 5 månader i sär flög vi bara på varandra
Det enda jag tänkte var att jag kan inte få nog av honom och jag saknade honom enormt mycket.

Men eftersom jag var sjuk så länge gick jag till sjukhuset 2 ggr, men dom hitta inget större fel,bara förkylning. 
När jag skulle köpa hostmedicin på apoteket såg jag gravtestet som hängde där, tänkte att det kan ju vara lika bra och testa så jag vet att det inte är så.
Jag våga inte testa förrän på kvällen.

Stod inne på toaletten, kissa på stickan, vänta, trodde jag skulle få vänta längre, men..
Gravid!
Jag blev helt chockad, vafaan ska det inte stå ikke gravid?? Ska det inte stå ikke framför?
Jag blev helt yr och kall, och på något vis glad samtigt.
Jag kunde bli med barn, och just i den stunden levde det något i mig. 
Jag berätta det för mitt X senare samma kväll, han sa som jag visste:"Jag vill inte ha barn, jag ställer inte upp"
Jag visste inte vad jag ville, men jag antog att eftersom vi inte var ihop, att jag skulle göra abort.
Men jag ville inte göra det själv, men han kom direkt med undanflyker, för han kunde inte följa med sa han.
Jag orka inte tänka så mycket på vad jag skulle göra, jag fatta inte att det var sant.
Jag visste någonstans inom mej att jag kunde inte behålla det här barnet..
Trackback
RSS 2.0