MIN HISTORIA

Det hela började egentligen redan för 6 år sedan.
Jag hade då träffat min allra första stora kärlek, och vi var tillsammans ett halvår innan det tog slut.
Men jag glömde aldrig bort honom och mina känslor för honom är lika starka idag som då.
Efter det tog slut träffades vi i alla fall i dom här 6 åren.
Inte som vänner, utan jag träffade honom för att jag älska honom och ville ha honom tillbaka.
Och han träffa mej för att han ville ha sex.
Det förstod jag inte då.


Han uttnyttja mina känslor, han manipulera mej, och om han ena dagen var elak så var han snäll nästa och jag förlät han utan att blinka.
Och så fortsatte det i en ond cirkel under 6 år, men vi blev aldrig tillsammans igen.
Jag bad honom flera gånger sluta träffa mej eftersom jag blev så ledsen jämt.
Eftersom han inte ville "något mer", och jag hade inte själv krafter till att säga nej, jag älska honom och det visste han.
Men han kom alltid tillbaka, enbart för sex, men det förstod jag inte då.
Detta pågick under lång tid och jag mådde väldigt dåligt.

Ca 1 år efter studenten, bestämde jag mej för att börja jobba utomlands.
Detta gjorde ju att jag tillslut börja komma över honom och jag mådde riktigt riktigt bra!
Men en helg, efter 5 månader ifrån varandra så träffade vi varandra.
Vi har aldrig nångonsin kunnat hålla händer ifrån varandra, det går bara inte.

Detta ledde till det jobbigaste jag nånsin varit med om..

Trackback
RSS 2.0